четвер, 11 квітня 2013 р.

Контрольний список комп’ютерних навичок вчителів потрібних для роботи на тренінгу.

Шановні тренери!
Напевно для нас дуже важливо знати, якими комп'ютерними навичками володіють вчителі, яких ми будемо навчати на тренінгу. Тому хотілося б їх якимось чином діагностувати.
Пропонується створити перелік таких навичок. 
Запрошую вас прийняти участь у формуванні цього переліку.
При дописуванні, користуйтесь іншим кольором, не видаляйте те з чим ви не згодні, а закреслюйте, коментуйте, пропонуйте, не залишайтесь байдужими!
Робота з файлами і папками
Вчителі повинні вміти 
  • створювати, 
  • переіменовувати, 
  • копіювати, 
  • переносити, 
  • відкривати папки і файли, 
  • створювати до них ярлики і розміщувати на робочому столі;
Вміти розрізняти файли створені за допомогою прогам
  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Pablisher
  • Блокнот за

    1. піктограмою (значком)
    2. розширенням
Вміти серед файлів вибирати зображення по їх 
  • піктограма, 
  • розширенням та 
  • за допомогою зміни виду відображення файлів.
 Робота з вікнами 
Вчителі повинні вміти працювати з кількома відкритими вікнами:
  • Переходити між вікнами
  • копіювати файли з одної папки у іншу;
  • Копіювати текст, малюнки, таблиці, діаграми з одного документу в інший.
 Робота в текстовому редакторі Word 
Вміти відкривати програму Word
Вміти 
  • створювати, 
  • відкривати (?), 
  • зберігати (швидке збереження, під новим іменем і/або в новій папці), 
  • редагувати 
  • документ Word.
    Робота з електронною поштою 
    Вміти користуватися поштовою скринькою, а саме:
    • отримувати листи та зберігати їх вміст;
    • відправляти листи з вкладеними файлами;
    • відправляти листи кільком адресатам;
    • пересилати отримані листи. 

    Робота з блогами
    • мати поняття про блоги, їх призначення,  знати відповідні ресурси 
    • вміти створювати блог, повідомлення, коментарі 
    • вміти редагувати повідомлення 

1 коментар:

  1. Дякую, що долучилися до створення контрольного списку!

    1)
    Зверніть увагу на те, що при спільному створенні і редагуванні дописів в блозі нема можливості програмним чином зафіксувати участь в створенні статті співавторів. А це не дуже гарно. Якщо авторів кілька, то невідомо до кого апелювати при обговоренні. Єдиний вихід - підписуватись під кожним своїм дописом, або на початку статті вказати, яким кольором той чи інший автор буде писати та редагувати (закреслювати).
    При роботі з дітьми такий спосіб не підходить.
    При роботі кількох авторів в блозі краще щоб кожний створював свій окремий допис, а інші його коментували.
    При потребі спільної роботи над документом краще застосовувати GoogleDocs або Вікі
    2)
    Найскладніше, у будь-яких середовищах редагувати те, що створили інші, домовлятися, підводити партнера до змін в його "детище" так, щоб він не відмовився наступний раз співпрацювати з вами:
    в нашому випадку ідея перевірити вміння вчителів працювати з блогами не зовсім вдала. Оскільки саме завдання тренінгу познайомити вчителя з цим сервісом і показати доцільність його використання
    стосовно електронної пошти, на мій погляд
    вміння відправляти листи кільком адресатам та, пересилати листи іншим не знадобиться, особисто я на тренінгу таких операцій не робив;

    Отже, як бути в такій ситуації? Від тексту співавтора майже нічого не залишилось. Чи буде він надалі співпрацювати?

    Думаю, що треба, в даному випадку визначитись про які саме комп'ютерні навички вчителів йдеться мова. Напевно це мінімальний набір тих навичок без яких вчитель не зможе активно працювати на тренінгу, ті вміння відсутність яких не буде давати можливість займатись засвоєнням основного матеріалу тренінгу - педагогічних технологій, методик, критичного мислення і основ роботи в сервісах веб-2.0

    ВідповістиВидалити