неділю, 14 квітня 2013 р.

Як організувати успішну роботу учасникам тренінгу

Для мене однією з дуже болючих проблем на тренінгу була самоорганізація роботи. Як зробити так, щоб повернутись з тренінгу з максимальним розумінням всього, що вивчали і конкретними реальними ідеями що до застосування всіх набутих знань на власних уроках? 
Оскільки чіткої відповіді я для себе так і не знайшов та для нас, як тренерів, дуже важлива самоорганізація учасників тренінгу (без неї не можливий гарний результат їх роботи на тренінгу) я вирішив поділитися з вами своїми ідеями що до організації власної роботи на тренінгу.
Запрошую і вас висловити свої думки і пропозиції, коментуючи цей допис та доповнюючи в документі Самоорганізація учасників тренінгу

 Побажання собі - учаснику тренінгу .
1) Фіксуй і зберігай важливу для себе і "виділену" тренером інформацію в стислому вигляді за допомогою
  • Схем
  • Таблиць
  • карт знань
  • тощо
2) Активно користуйся інструментами електронного переглядача - виділення кольором
3) Записуй
  • найважливіші поняття
  • нові педагогічні терміни
4) Структуруй власні записи
5) Намагайся будувати схеми, фрагменти схем взаємозвязку понять, процесів, етапів діяльності
6) Проводячи рефлексію
  • порадій за власні успіхи та поясни завдяки чому все так вдало вийшло
  • що було найскладнішим у мене, як я подолав ці складнощі;
  • Що найважливіше було для мене в цьому модулі та чому
  • На що особливе я звернув увагу завдяки співпраці
  • Які ідеї в мене з'явилися що до використання почутого в своєму проекті та своїй вчительській діяльності.
7) Записуй цікаві прийоми і методи роботи на тренінгу. позначай чи можна їх використати на уроці з дітьми, в проекті, чи треба модиіфікувати
8) Продумай після кожного модуля або робочого дня, як зручніше фіксувати потрібний матеріал в записнику, на комп'ютері, в блозі.
9) Знайдіть час обговорити власні ідеї що до самоорганізації з іншими учасниками тренінгу.
10) Використовуй в своїй роботі метод мозкового штурму з самим собою
11) Відмічай незрозумілі питання тренінгу
12) Відмічай процент виконання тобою тих чи інших завдань
13) Записуй окремо питання, що у тебе виникають.
14) На час тренінгу "знищи" в собі відмінника, будь стратегом в розв'язанні власних проблем
15) Зажди задавай собі питання,
  • навіщо мені це потрібно, 
  • як я це зможу використати для навчального процесу, 
  • що це дасть дітям
16) Не бійтеся пропустити розділові знаки, зробити синтаксичну помилку або не дуже гарно оформити документи  з якими ви працюєте, звільніть цей час на генерування ідей та ...
17) Отримавши будь-які поради, адаптуй їх до себе.
Запрошую і вас висловити свої думки і пропозиції, коментуючи цей допис та доповнюючи в документі Самоорганізація учасників тренінгу

Немає коментарів:

Дописати коментар