Я додав відео з доповіддю Кена Робінсона тому, що вона перетинається з вмістом модуля, який ми вивчали на тренінгу і де знайомилися з навчальними особливостями учнів.
Моя реакція на цю роботу:
- мені було дуже цікаво;
- я намагався зрозуміти всі три теорії, які ми вивчали (частково вийшло)
- мені хотілося зрозуміти як я це зможу застосувати на уроці при виконанні проекту (не вийшло);
- мені здається, я зрозумів одну з важливих причин чому на уроці не зі всіма дітьми я можу знайти контакт і навчити їх
- я вирішив повернутися до переглянутого по завершенню тренінгу.
Побажання собі як тренеру
Я думаю, що на тренінгу я, як тренер повинен звертати особливу увагу на ті документи в яких прописано методи та засоби використання теорії на практиці.
Для з'ясування навчальних особливостей учнів з використанням теорії множинного інтелекту я знайшов цей документ Ресурси\Дифференціація\Концепція множинного інтелекту. Почитати її можна і тут
Створив карту знань для Теорії множинного інтелекту. Запрошую Вас переглянути і доповнити її за адресою www.lucidchart.com/
Немає коментарів:
Дописати коментар