суботу, 6 квітня 2013 р.

Розбираємось в "Теорії множинного інтелекту"

Я додав відео з доповіддю Кена Робінсона тому, що вона перетинається з вмістом модуля, який ми вивчали на тренінгу і де знайомилися з навчальними особливостями учнів.
 Моя реакція на цю роботу: 
  1. мені було дуже цікаво;
  2. я намагався зрозуміти всі три теорії, які ми вивчали (частково вийшло)
  3. мені хотілося зрозуміти як я це зможу застосувати на уроці при виконанні проекту (не вийшло);
  4. мені здається, я зрозумів одну з важливих причин чому на уроці не зі всіма дітьми я можу знайти контакт і навчити їх
  5. я вирішив повернутися до переглянутого по завершенню тренінгу.
 Побажання собі як тренеру 
Я думаю, що на тренінгу я, як тренер повинен звертати особливу увагу на ті документи  в яких прописано методи та засоби використання теорії на практиці. 
Для з'ясування навчальних особливостей учнів з використанням теорії множинного інтелекту я знайшов цей документ Ресурси\Дифференціація\Концепція множинного інтелекту. Почитати її можна і тут
Створив карту знань для Теорії множинного інтелекту. Запрошую Вас переглянути і доповнити її за адресою www.lucidchart.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар